جزئیات عرضه خودرو‌های وارداتی در بورس کالا تاریخ شارژ کالابرگ آبان ۱۴۰۴ رئیس بانک مرکزی: ادغام بانک آینده با بانک ملی، حاصل همکاری سه قوه است/ هیچ‌گونه ناترازی‌ای از این ادغام، به بانک ملی منتقل نخواهد شد پیش بینی قیمت دلار و بازار ارز دوشنبه ۵ آبان ۱۴۰۴ پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه ۵ آبان ماه ۱۴۰۴ ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان/ راهنمای کامل مالکان و مستأجران آغاز عرضه گوشت منجمد گوسفندی در میادین میوه و تره‌بار پیش بینی قیمت دلار یکشنبه ۴ آبان ۱۴۰۴ + قیمت ارز‌های مهم پیش بینی قیمت طلا و سکه یکشنبه ۴ آبان ۱۴۰۴ آغاز عرضه گوشت منجمد وارداتی با قیمت زیر ۶۰۰ هزار تومان شیوه محاسبه نرخ ارز مسافرتی تغییر کرد + جزئیات  عقب‌نشینی قیمت طلا سکه در بازار ایران قیمت عوارض آزادراه تهران - شمال اعلام شد + جزئیات ۱۰ همت از پاداش پایان خدمت فرهنگیان پرداخت شد / واریز وام ۵۰ میلیونی برای ۳۰ هزار بازنشسته قیمت دلار امروز در بازار ۳ آبان ماه

بازدید سرزده وزیر راه از ایستگاه راه‌آهن تهران

وزیر راه و شهرسازی به طور سرزده و شبانه از ایستگاه راه آهن تهران بازدید و با مسافران حاضر در ایستگاه گفتگو کرد و شرایط تهیه بلیت و کیفیت خدمات مسافری را مورد ارزیابی قرار داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ - 2025 March 18
کد خبر: ۲۷۳۹۱۱

به گزارش راهبرد معاصر، فرزانه صادق شامگاه دوشنبه (۲۷ اسفندماه) در جریان بازدید از بخش‌های مختلف ایستگاه راه‌آهن تهران با مسافران گفتگو کرد و نظرات مردم را نسبت به خدمات ارائه شده و میزان رضایت‌مندی آنان جویا شد.

 

در ادامه این بازدید وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به مشاهدات خود و اظهارات مردمی نسبت موضوع دسترسی به بلیت قطار، گفت: در گفت‌وگو با مردم متوجه شدم برخلاف مسافرانی که از طریق سامانه بلیت تهیه کردند، عده‌ای از هموطنان در زمان پیک سفرها از طریق آژانس‌های مسافرتی اقدام به تهیه بلیت کرده بودند که با دشواری بیشتری مواجه شدند.

 

وی با بیان اینکه باید بررسی دقیقی در خصوص این مساله انجام شود، افزود: به طور قطع اشکالات و کمبودهایی از نظر میزان عرضه و تقاضا در ناوگان ریلی وجود دارد اما باید تلاش شود تا خدمات نسبت به میزان عرضه به بهترین شکل باشد.

 

وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت پاسخگویی و حفظ شأن و احترام مسافران تاکید کرد و گفت: امشب از دو قطار بازدید انجام شد که از نظر ما کیفیت قابل قبولی داشتند، اما باید مسافران نظرات خود را نسبت به کیفیت قطارها و واگن‌ها از طریق سامانه ۵۱۴۹ صدای مسافر شرکت راه‌آهن اعلام کنند.

 

صادق در ادامه خاطرنشان کرد: هر قطاری با هر تعداد ستاره‌، باید بهترین پاسخگویی را به هم‌وطنان داشته باشند و مردم نظرات خود را اعلام کنند.

 

گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی به همراه سعید رسولی معاون حمل و نقل وزارتخانه و جبارعلی ذاکری مدیرعامل راه آهن در آستانه نوروز ۱۴۰۴ به صورت سرزده از قسمت‌های مختلف ایستگاه راه آهن تهران بازدید کرد.

 

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی ضمن گفت‌وگوی صمیمی با مسافران، خدمه قطارها و کارکنان شرکت راه آهن بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و نظرسنجی مستمر در راستای ارتقای کیفیت خدمات به مسافران تاکید کرد.

 

همچنین وزیر راه و شهرسازی از زحمات و تلاش‌های کارکنان راه آهن قدردانی کرد./ مهر

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار